TAGASKOLEN Valby

TAGASKOLEN København er en STU-skole som primært underviser unge med indlæringsvanskeligheder, psykisk sårbare unge samt unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelse inden for autisme eller ADHD-spektret. Alle studerende kan have komorbiditet.

TAGASKOLEN København har afdelinger på Amager, Nørrebro og i Valby. Valby er vores nyeste afdeling med 10 studerende.

På TAGASKOLEN København møder du et trygt miljø, som er rart at være i. Vores undervisergruppe har mange års erfaring indenfor målgruppen, og vores tilgang beror på, at vi har dig i centrum som en del af fællesskabet.

TAGASKOLEN bygger på værdier omhandlende nærvær, tillid, anerkendelse og ansvar for sig selv og fællesskabet. Udover undervisning og mulighed for at gå til prøve i boglige fag, tilbyder vi kreative fag, E-Sport, udendørsliv, japansk, ridning, ADL (Almen Daglig Livsførelse), brætspil, kulturtur, forskellige former for træning: løb, fitness, cykling mv.

Alle afdelingerne ligger tæt på offentlig transport.

Skoleleder

Tlf.: 20 68 13 46