Undervisning

Undervisningstiden på TAGASKOLEN er 9.00-13.30. Der er mulighed for at møde ind 8.30 og spise morgenmad dagligt.

På TAGASKOLEN har de studerende mulighed for at blive undervist i boglige fag som dansk, engelsk, matematik, religion, samfundsfag m.m. TAGASKOLEN tilbyder, udover de boglige fag, også mange andre fag. Det er f.eks. muligt at lære mere om billedkunst, gå i træningscenter, lave keramik, sy, reparere cykler og knallerter samt dyrke grøntsager. Hvis studerende på TAGASKOLEN har ønsker om undervisning i fag, som ikke allerede tilbydes, gør skolen sit bedste for at imødekomme ønskerne.

Studerende på TAGASKOLEN kan gennem uddannelsen tilegne sig kursusbeviser i f.eks. førstehjælp, hygiejnebevis, negleteknik mv.

På TAGASKOLEN er det muligt at få støtte til at gennemføre prøver på både FVU, AVU og HF-niveau.