Nyhedsbrev 27.03.2015

Man kan virkelig mærke, at foråret er på vej. Vi har haft nogle dejlige solskinsdage hvor temperaturen har været en smule i vejret.

I dag går de studerende på en velfortjent påskeferie. TAGASKOLEN tilbyder i ferien, at de studerende kan komme ind og træne. Derudover tager vi en tur i biografen og ser Skammerens datter, så det ikke bliver for lang en ferie for nogle.

Efter ferien starter vi med nye skemaer. Dette betyder blandt andet, at kolonihaven kommer på igen. Vi skal i gang med at plante og så ting i nyttehaven. Til det får vi hjælp af Bo, som tidligere har været med til at etablere byhaverne på Prags boulevard. Han vil også være med til at opkvalificere det håndværksmæssige på selve kolonihaven.

Efter ferien starter der 3 dejlige unge mennesker på TAGASKOLEN, vi glæder os meget til de kommer, og er sikre på, at vi sammen nok skal få opfyldt deres mål.

Den 17 april holder vi reception, fordi vi skal fejre, at vi i august fik nye og bedre lokaler og vi fået oprettet en ny kunstlinje, etableret samarbejde med Kvisten og VUF, forbedret hjemmesiden og meget mere. Her er venner, familie, nuværende og tidligere studerende og samarbejdspartnere inviteret til at kigge forbi skolen.

Vi er også i gang med at planlægge vores studietur/hyttetur til Bornholm. Dette vil blive i slutningen af skoleåret. Både studerende og undervisere glæder sig meget.

Mange hilsner